Gizeminik ayse_1960 Allah kolaylık versin, yardımcın olsun inşallah çok iyi geçer🙏🏻 Ben ilk bebeğimde ve şimdiki hamileleiğimde serklaj oldum 2 si de çok iyi geçti şimdi 37. Haftadayım
elifmhmt Gizeminik dikişiniz ne zaman alınacak acaba normal mi olacak doğumunuz benim doktorum doğumda alırız dedi de o yüzden soruyorum