22 Mayıs pazartesi planlı sezeryanım var ama dün bogazım çok şiddetli ağrıyıp kaşınıyordu , sabah kalktığımda salya sümük öksürük gıcık bide kronik faranjitim canım çok yanıyor.. Maxiflu ve klamoks içebilirsin dedi eczane doktora ulaşamadım içilir mi ??