Arzuu-48 34+5 günlük hamileyim 32. haftada idrar yolu enfeksiyonu için verdiler iki tane antibiyotik birde şase istemesemde içtim ama bi halta yaramadı dün gece yine acildeydim sancı yüzünden yine enfeksiyon dediler kullanamam hiç dedim pişman değilim zaten faydasını görmedim ha belki sen görürsün ben çocuğa zarar vermesin çünkü günde 9 hap kullanıyorum diye istemedim ama sana şifa olabilir belki