Bahaarrrk Sahdormommy aşkım cinsiyet böyle belli olmaz ki doktorun bakması gerekiyor 13haftalikzaten en geç 2 3 haftaya öğrenmiş olursun cinsiyeti.
Sahdormommy Bahaarrrk biliyorum canım zaten kesin birşey denileceği için açmadım bu postu tahminleri merak ettim bazıları anlıyor bu işten az çok yoksa doktor söyleyecek nasipse
Beyzanury1234 mommyily  banada bakarmısın cnm
Fatmanray Melekler12 Melekler12 https://mutluresim.com/image/n1tIzP hala küçük müüü bizede bi tahmin🥰
canparelerim_ Sahdormommy rica ederim,amin inşallah öyledir ve sağlıkla alırsınız kucağınıza🙏 nub teorisine göre kese ve bebek şeklinden tahmin yürütüyorum. Kese yuvarlak baya kız kesesi gibi😊