alyapoyraz Deletedmom_116 öyle yapicam canım i im rahat değil çünkü erken doğum olsa sıkıntı yani küçük daha çünkü
nevzatbaskomser Deletedmom_116 Vermiyorlar demedim veriyorlarmış burda öğrendim. Bana da vermedi her doktor her hastaya aynı tedavi uygulamıyor demek ki
Deletedmom_116 alyapoyraz Hah bende aynı zorladı özel devletti ovduler iyi iyi ilklerde iyi hoş büyüdükçe çocuk Sıkıntısı arttı Bı belli doktorum yok ikinci kere gittiğim doktorda belki yoktur🤣
alyapoyraz Deletedmom_116 işte bende pişman oldum özeli biraktigima şimdi takiplide değilim diye doğuma çok isterler 😂ama başka çare yok yani
Deletedmom_116 alyapoyraz Ewet hazirliksiz bı hastaneye denk gelirsin kuvezi olmayan Allah korusun sıkıntı
alyapoyraz Deletedmom_116 kimseyi dinlememek lazımmis yani 😂 özeldeki doktora devam yapacak bişey yok valla
alyapoyraz nevzatbaskomser önceki gittiğim doktor verdi bu doktora sonradan başladım bitti yazmadı yani canım yoksa bende meraklı değilim ilaç içmeye