Kızlar Dogurmayi geçtim başlık işin şakası olsun da Bı sorum olucak. Haftası bana yakın benle aynı olanlar bebeklerinize haraket azalması var mı ? Benim bebeğimde aşırı haraket azlığı var Günde verilen sayıyı geciyo akşam haraketleniyo ama Normalmi bu durum ?? Başına gelen bilgisi olan doktoruna soran var mı??