Bsraaa123 Ilk doğumumda aynıydı doğumda 80ile girdim bundada 95 çıkıyor şuan ama hemotoloji de yayma yapılınca 100 uzeri çıkıyor hematoloji ye gittim 50inin altina düşmediği sürece bizim icin sıkıntı yok dedi şuan özel takipliyim doğuma yakın yaymada bakarız dedi ama ayni zamanda devlettede kaydım olcak her ihtimale karşı ilkde bilmediğim icin devlette yapmak zorunda kaldım birazda tecrubesizdim korktum simdi henüz ben 28 haftalığım