Cnsbzkrt kız ben bugün yarın doğurucam benimde hiç belirtim olmadı hamileliğime dair çok şükür çok rahat geçirdim. Ne kusma ,bulantı,tiksinme, aşerme,🤲🏻 bakma son aylardayım(38+1) ağırlaştım diye şikayetlerim arttı ağrılarım oluyor ister istemez. Şimdiye kadar onlar bile yoktu 🫠🧚🏻♀️