Görümcem hastane çıkışı isimli yapalım dio bende gerek duymadım ben yaptrcm dedi , Yüsra koyarım ismini diye düşündük ama ailede tek kız görümcem olduğu için çok hevesli heyecanlı oda Eflin olsun dedi sizce kızlar hangisi daha güzel iki isimde ahiretlik