Ben de dis gebelik yasadim. Beta hsg artiyordu ama saglikli artmiyordu. Agri ve kanama ile doktora gittim anlamadilar. Bebek tutunmasi icin tedaviler yapildi. Hic bisey anlamadan da taburcu etdiler. En son özel hastaneye gittim oradaki doktor bildi igne yapıldi. Kanamam yoktu. İlk dozdan 4 gun sonra 2ci doz igne yapildi ertesi gunu siddetli bir agri ile hastaneye gittim ameliyyat etdiler. Tüp alinmadi. Ayni tupden 1 yil sonra tekrar hamile kaldim. Bu sefer saglikli ilerledi. 28+3 haftadayiz simdi