eymenmom07 Kızlar 32 haftalık hamileyim bebek ilk defa yüzünü gösterdi ama başgeliş olduğu için bebek arada duruyor çok net değil dedi renkli ultrasonda yarık damak var gibi gördüm detaylı bakamadığım için o an doktora soramadım. Eve gelince mesaj attım ama daha dönüş yapmadı. Foto atıcam sizde bakar mısınız. Yarık damak durumu var mı içime bi korku düştü Allah bebeklerimize sağlık versin 🥺🤲🏻
meltemmmxx eymenmom07 banada oyle geldi ama asla kendinizi uzmeyin dua edin Rabbim bir çare gosterir sakin uzulmeyin bunlar olacak seyler
eymenmom07 Eksijelibon meltemmmxx Zynpbal_ Busra498 Doktorum dönüş yaptı bebek çok ara bölgede ve karanlık o yüzden öyle çıktı bebekte herhangi bir sorun yok merak etme dedi inşallah öyledir 🤲🏻🤲🏻
Eksijelibon eymenmom07 detaylı ultrasonda bakılmamış mıydı? Detaylıda bakıyorlar rapora yazmak zorundalar çünkü
Busra498 Burdaki yorumlara bakma canım doktorun ne derse odur. Varsa da Allah’tan herşeyin çaresi var Allah dermansız dert vermesin
Eksijelibon eymenmom07 aynen öyle canım bende detaylıda öyle gibi gördüm doktor diyor olsa rapora yazardık genetik kusur detaylıda görülmemesi imkansız hiçbir şey yok merak etme
aren3521 eymenmom07 canm hayır yarık dudak değil bizim bebiş te de ara ara görüntü kayıyor böyle çıkıyor. Ama detaylıda çok iyi bakıyorlar zaten olsa direk çıkardı ve rapora yazılırdı. İçini ferah tut
eymenmom07 aren3521 inşallah canım. Doktorumda aynısını söyledi. Bir sonraki randevumda baktırcam tekrar belki net görüntü veriri
aren3521 eymenmom07 canım görüntü kayabiliyor hatta bazen yüzünde bile böyle yarıklar görünüyor ama yarık değil onlar merak etme 🥰