Kızlar merhaba
34.haftaya kadar sorunsuz şekilde hamileliğimi geçirdim şükür
Fakat 2 gündür ellerimi kapatamıyorum ve uyuşuk hisle uyanıyorum işim masabaşı olduğu için klavye ve mouse bile kavrayamaz oldum 😌 37.haftaya kadar çalışmak için rapor almıştım ama bu gidişle daha fazla dayanamıcak gibi duruyorum
Benim yaşadıklarımı yaşayan var mı aranızda ağrılardan ağlıyorum artık 😢