busraaacelikk Ankarada devlet hastanesinde önerebileceğiniz kadın doğumcu var mı? Devlette doğuran memnun kalan var mı?
hulya1406 busraaacelikk Ankara Bilkent’te doğum yaptım.2.gebeyim Necati Hançerlioğullarını tavsiye ederim yine kendisine gidiyorum.
Bet1 busraaacelikk ilk doğumum devlette yaptım şimdi 2. Yi gene devlette yapicam ben çok mennun kaldım
Daisy0000 busraaacelikk Yenimahalle devlet hastanesinde takipliyim.Denemek için ayrı ayrı doktorlarına da muayene oldum,hepside çok ilgiliydi. Şehir hastanelerindeki gibi asistanlar muayene etmiyor,uzman doktor direk kendisi ilgileniyor
Elifmom hulya1406 ya ben bı turlu randevu bulamıyorum siz naisl buluyorsunuz ve bebeğin boy kilosunu söylüyomu şuan doktorlar neden söylemiyor anlamıyorum ya
Bet1 busraaacelikk ben Zekai Tahir de 5 sene önce doğum yapmıştım şimdi Bilkent şehir Hastanesi’ne gidiyorum 31. Haftamdayim çok memnunum
busraaacelikk Minik-anne06 kontrollerini devlette mi devam ediyor? Hangi hastaneye gidiyorsunuz? Tayinciyiz ben de doğum zamani gideceğim o yuzden cok bir bilgim yok
Minik-anne06 busraaacelikk evet 4 aydır gidiyodum Yenimahalle devlet hastanesine ama doğumu etlik sehir hastanesinde olucam cunki orası tam teşekküllü olduğu için doktorum tavsiye etti.Yani ben memnunum açıkçası ama sehir hastanesi birazcık uzak keske ilk gittigim hastenededogum yapmayi isterdim mümkün deilmiş ne yazıkki
hulya1406 Elifmom randevu bulamadığımda talep oluşturuyorum mesaj geliyor veya hiç olmazsa hastaneye erken gidiyorum ordan saat 8 e çeyrek kalaya kadar bankodan sıra alabiliyorum.
hulya1406 Elifmom randevuya bakın Mhrs ye.Ben görürsem haber veririm size.Kaç haftalıksınız ve nerde oturuyorsunuz?
hulya1406 Elifmom geçen gün randevu aldıktan sonra tekrar baktım ek kontenjan açılmıştı düşünün ne kadar yoğun olduğunu☺️
Puhu_ishak busraaacelikk Ankara üniversitesi tıp fakültesinde takipliyim memnunum doğumhane tarafı da tertemiz ve çok ilgililer tavsiye ederim