Cinsel bölgede eğer belirgin bir organ yok ise, 3 çizgi olması durumunda cinsiyet kız demek. Şuan erken sizin için henüz. Benim 12+6 da çıkıntı vardı bu nedenle doktor erkeğe benziyor ama net konuşmak şu haftada yanlış dedi. Sonra 14+6 da gittiğimde çıkıntı iyice erkek cinsel organına benzer hal almıştı, erkek olarak netleştirdik.
Fakat 17+2 de onun kordon olduğunu, bacak arasında 3 çizgi olduğunu ve cinsiyetin kız olduğunu öğrendik.. Demem o ki her an her şey olabiliyor 😅