meltemmmxx MRB KİZLAR COK HEYECANLİYİM ŞUAN 7+3 TEYİM…. YARIN DOKTORA GİDECEĞİM DUYARMIYIM LÜTFEN SÔYLERMİSİNİZ?????? KESE İÇİNDE BEBEĞİ GORURUM BENCE.AMA KALP ATİSİ DUYABİLİRMİYİZZZ EŞİMİNDE İZİN GUNU YARİN.. COK HEYECANLİYİZ YAAA FİKRİNİZ NEDİR???
Sukran2022 meltemmmxx ay ya çok tatlısın duyarsın inşallah bende o haftalarda duymuştum senin gibi çok heyecanlıydım bir tane düşüğüm vardı ama içini rahat tut hayırlısıyla duy da gel bize söyle😘
Reyyan92 meltemmmxx net bir şekilde duyarsınız Allah’ın izni ile yaşayacağınız en güzel duygu olabilir hazır olun 🙃
LionsMom meltemmmxx hayır cok güçlü değildi kucuk olduğu için ama duyuluyordu zaten çok dinletmiyorlar zararlı olduğu için sonuçta kalp atışı vwr mi var bana yetti☺
AsELinAnneSi__ meltemmmxx tabi ritmi biraz düşüktü canım doktor sona kadar açtı anca duyduk karından şimdi 11 haftaligim daha net duyuluyor endişelenecek bişi olmadığını düşünüyorum doktorun denediği sürece daha geç te duyulabilirmis
Bet1 meltemmmxx hayır hiçbir tehlikesi yok sen inanma bunlara. Aksine daha iyi görmesi için doktorun gerekli bir şey. 31. Haftamdayim şu an hastaneyim vajinal baktı gene doktorum bunca zamanda vajinal baktı öyle gerektiği için herhangi bir zararı olmadı
beyzzsenturkk meltemmmxx doktor cok güclü duyamazsınız ama dinletebilirim demisti ben kendimi kasmıstım birazda az da olsa duymustuk belli oluyordu 🌸