Bizde 6+5 daha çok yeniyiz. Sadece folikasit kullanıyorum. Tek sıkıntım belim ağrıyor bu normalmi bilmiyorum. Ayın 25 inde kontrolüm var kalp atışları için çağırdı doktorumuz. İnşallah duyarım. Hepinize sağlıklı doğumlar sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah bebislerimizi