Mmeleklr2 Merhaba anneler 10 haftamız bitiyor 11 olduğumuzda randevum var cinsiyet öğrenmek için çok mu erken sizce yoksa tahmin fln olabilir mi
Suleglpk_22 Mmeleklr2 Erken canım bana mesala 14 haftalıkken kız a benziyor yinede erken demişti 17 haftalık kesin kiz dedi 😊
Poncik38 Mmeleklr2 doktorunuza bağlı. Benim de 12 haftalikken randevm vardi detaylı ultrason olmasına rağmen henüz erken demişti soylememisti
UmmNasuh Mmeleklr2 bebeğin pozisyonuna bağlı gôsterirse hemen öğrenirsiniz ama göstermezse doktor söylemeyebilir tahminini
Aysegul57 Mmeleklr2 çok erken bir tarih bence tahminde bulunur ancak oda yanıltır bence aceleci davrandım hep erkek tahminde bulundular dün kızım olduğunu öğrendim
mervisk Mmeleklr2 11.haftada belli olmuyor bana da doktor tahminde buluncam demşti sonra cok erken dedi bugun 14.haftaya girdik erkek oldugunu öğrendim
Gulsereno 11inci haftada doktorum görmüştü fakat erken olduğu için söylemedi. 15+4 te oğlum olacağını öğrendim ☺️