Damlaarsln Merhaba anneler bugün kontrolüm vardı 32+3 normal de ama 33+3 dedi doktorum bebegin kg 150 200 gr fazla Bi hafta önde ama riskli değildir dedi ama bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız lütfen yardımcı olun
Snurbasar Damlaarsln Ben her gittiğimde değişiyor 4 gün gerideydi öne geçti şimdi tekrar 2 gün geriye düştü.Bunlar sorun değil belki geriden geldiğinde doğumun geç olur ama önden gitmesinde bir sıkıntı yok. Gelişimi mi önden gidiyor yoksa kilosu mu?
MrvveyZgc Damlaarsln biz de 2 hafta önde gidiyor. Doktor bi sorun yok her şey normal yolunda dedi ben çok takılmadım o yüzden. İlk haftalardan beri hep önde gidiyor bizim bebiş. Kilosunun fazla olmadı şekerden dolayı değilse sıkıntı yok
Asildilekkkkkk17_ Damlaarsln bazen ultrason yanlış gösterebiliyor benim de kafası kilosu bir hafta önde diyor doktor ama tam ölçüm olmayabiliyor
Ekimm Damlaarsln benim ilkinde iki hafta ileriydi, şimdi bir hafta ilerideyiz. Herhangi bir sıkıntı yok çok şükür. Ama takipli gitmiştik ilkinde, şimdikinde ne olur bilmiyorum. Sıkıntı edilecek bir durum söz konusu değildir diye düşünüyorum.
beyzzsenturkk Damlaarsln gelişimi güzel demek ki şekeriniz yoksa ben aclık tokluk verdim yükleme yaptırmadım 2 hafta öndeydi hep 38+6da doğdu 4 kilo dediler ama 3.300 doğdu ultrasonda yanılma olabiliyor