HanifeAsya Hjilhn benim 25 inci haftaya kadar falan hiç belli değildi ☺️ 30 dan sonra daha çok çıkıyor
ggulsaahhhhhh Hjilhn benim ilk hamileliğim ilkte çok belli olmuyomus 2. De daha çabuk belli oluyomuş sanırım sizin ilkmi
mirlerinannesi 15+2 benim bir anda çıktı sanki ama ikinci gebelik benim, ama bol giydiğim için bilenler bile daha çıkmamış diyorlar ama ben burdayım bende varım diyor hafiften 😀
ragi7012 haftadayim sabah uyandigimda ufak bi cikinti goruyorum ve gun icerisinde gaz sisikligiyle bebisin kese birlesip iyice ovallesiyor 😂 o an 5-6 aylik hamile goruntusu oluyor😂 sonra yine normale donuyor..
Glcn12 Hjilhn ilk gebeliğimde çıkmamıştı bunda dün farketim gömleğinin göbek kısmı kapanmıyor çıkmaya başlamış 😅😆😆
Sedavedoga Hjilhn 6. Aydan itibaren belli olmaya başladı benim o zamana kadar söylemeden kimse anlamıyordu hamile olduğumu 😂