09-11-22 İlk doz tetanoz aşısı yapıldı ama ikincisi henüz olmadım bir buçuk ay önce olmuştum sizler yaptırdınız mu gerekli midir ikincisi kimisi gerek yok diyor
Beyzoli 09-11-22 ben yaptırdım doktorum da yaptır demişti şimdi 2. Ye hamileyim geçen ay şok dozumu da oldum anne için de bebek için de gerekli olduğunu düşünüyorum
guzelanne01_ 09-11-22 tabiki canım çok önemli bir aşı hemde çok Detayını doktorunla konuşabilirsin,hatta ben maraş bölgesindeyim doktorum Bulmalısın dedi zar zor buldum 2 dozunuda oldum ne sağlık ocağı ne hastane ne ev kaldı düşün zar zor buldum o kadarki önemli
Nisanrrerdag 09-11-22 bn hamılelıkten once oldugum ıcın bır doz yazdılar 3hafta once falan vuruldum sordum doktora ıkıncı vurulcekmı gerek yok dedı bana sız en son ne zaman yaptırdınız
09-11-22 Beyzoli anladım canm teşekkür ederim deprem bölgesinde olduğum için aşı sıkıntısı var o yüzden sordum doktorumla da görüşeceğim bugün bu konu için burdan da sormak istedim
09-11-22 Nisanrrerdag yani iki defa mi vuruldunuz ben 1 Nisan’da olmuştum ilkini ikincisini olmadım daha
Sevval0308 09-11-22 tek dozun koruyuculugu yok maalesef. Dsö yada sağlık Bakanlığı’nın sayfasına da bakabilirsin tetenoz yurutmeligi diye
Nisanrrerdag Sevval0308 bu yıl 2 tane vuruldum bıdaha vursalardı hamılelıkte bır yılda 3 doz vurulmus olcakatım