Melinayinannesi Kizlar 33.haftaya girmek uzereyim son 1 hafta 10 gundur ozellikle sabahlari ellerimde uyusma hissediyorum bu normal mi yasayan var mi?
guzelanne01_ Melinayinannesi bu kadar olur bende 33 haftalığım çok fena uyuşma ve ağrı oluşuyor sağ tarafımda sadece yoğunluk sağda uyuduğumdan sanırsam doktoruma soracam bende 1 haftadan fazladır böyle ,
Deletedmom_51 Melinayinannesi ayyy o haftalarda sabah uyanınca telefona dokunamaDım ellerimi açıp kapatıyordum geçmesi için magnezyum iç canım maden suyu iç
1humeyrakomurcu Normal kızlar özellikle daha sonlara doğru ödemden kaynaklı sabahları açıp kapatamıyorum bile parmaklarımı 38+1im bu arada
funnymummy Melinayinannesi bende de var malesef sol tarafımdan tarafa yattığım için heralde doktora sordum hamileliğe bağlı karpal tünel sendromu olduğunu ve hamilelik bittikten sonra geçeceğini söyledi atel kullanıyorum o biraz rahatlatıyor