Merhaba , ben 22 haftalık hamileyim ama kızlar hiç kilo alamadım alamıyorum normalde bu haftalar da artık 4 5 kilo almam gerektiği söyleniyor ama ufacık bir karnım var sadece. Yiyorum da aç kalıyor değilim. Korkuyorum internette hiç kilo almamak iyi bir şey değil erken doğum riski veya bebek sağlıksızlığına yol açar diyor. Aranızda ben gibi olanlar var mı? Kilo almayan.