Tbsra95 Allah’tan umut kesilmez. Dua et doğru zamanı bekle canim benim.
Bak benim bebeğim 39. Haftasında doğdu herşey yolunda sağlıklı bi gebeliğim var sanıyordum ama doğumdan 1 gün sonra kaybettim bebeğimi neleri geride kaldı bi bilsen onun için herşey Allah’tan veren de o alan da ne yaşadım nasıl dönemler geçirdim bi ben bi Allah bilir bi daha 2. Bi bebeği asla istemem diyordum insanlar bille kendi ailem olmak üzere 2. Bı çocuk fikirini verince bille üzülüyordum, istemiyordum. Ama şimdi kendim tekrardan çocuk sahibi olmak istiyorum Rabb’im bı şekilde o gücü veriyor. Dua, dua başka yapicak hiçbirşeyimiz de yok dua edicez sabır edicez er yada geç karşılığı olucaktır.