Zeynaaa01 Bahaarrrk 3 gündür değerlendiriyorum kuzum gece de değerlendirdik. Bugün de değerlendirirsek tamam galiba
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Zeynaaa01 keşke dünü boş bıraksaydınız bugünü ve yarını değerlendirirdiniz çatlama olabilir çünkü bir sonraki testte
Bahaarrrk Zeynaaa01 ben de ovulasyon günümü bulunca 3 gün üst üste değerlendirmistim ne olur ne olmaz diye. Rabb’im sağlıkla nasıp etsin.
Zeynaaa01 cahilelafanlatamazsinyorulmaa niye ? Boş bırakınca noluyor da ? Değerlendirmek daha mantıklı değil mi ve bugün de değerlendiririm
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Zeynaaa01 3 gün üst üste denemişsiniz bugün yumurtlama yarın da çatlama olursa 5 gün oluyor sperm kalitesi düşüyor o yüzden dedim kötü bir niyetim yok yani 😵💫
elifsen 48 saat canlı kalabiliyor sperm. eşinizde sperm sorunu yoksa her gün değerlendirin bu size kalmış. ben adetin 11. günü yumurtladım, o günü değerlendirdik ve 2 gün sonrasını. şu an ikizlerime gebeyim :)
elifsen Zeynaaa01 bugün dinlenin biraz kalite açısından tabi yorgun değilseniz. havuç ye 3 tane mutlaka, eşin magnezyum çinko vitamini içsin ve bol bol kabak çekirdeği yesin gün içinde.
Bahaarrrk Zeynaaa01 aşkım yumurta 12 24 saate kadar canlı kaliyor sperm ise rahimde 4 5 güne kadar canli kalabiliyor 3 gün gayet ideal bence hatta 1 gün bille yeterli ama yinede bizler ne olur ne olmaza oynuyoruz.
ferhpnar elifsen yaa minnoşlar nedense içimden kız geçti ondan sordum da 🥰 sağlıkla gelsinler inşaallah darısı başımıza olsun 🥰
Zeynaaa01 Serpbars aynen canım bugun yumurtlama bidaha değerlendiriyim mi? Yarın catlama olursa döller inşAllah zaten bugun değerlendirsem yeterli olur mu 3 gündür değerlendiriyoruz zaten
Zeynaaa01 Bahaarrrk aynen canım bugun yumurtlama bidaha değerlendiriyim mi? Yarın catlama olursa döller inşAllah zaten bugun değerlendirsem yeterli olur mu 3 gündür değerlendiriyoruz zaten