Dün aksam 6-7 gibi belimden 7 dakikada bir giren agrilardan dolayi Ankara şehir hasstanesine gittim allah kimseyi onlarin eline düşürmesin gelisim geriligi olmayan çocuğuma gelisim geriligi var diyop beni saatlerde muane ettiler 35 hafta cikiyor diye riskli gruba aldilar ve tek basima bi odaya mahkum edip sanci cekmemi istediler 4 cm aciklik vardi saat gece 12 ye kadar orada sanci cektim ve o kadar suratsizdi ki hemsireler su bile vermediler bana en sonunda eşim dayanamayip beni hastaneden çıkardı cunku cocugum hep haftasi ile uyumluydu ilk defa gelisim geriligi var dediler normal olan cocuguma şikayet edicem zaten onları hastaneden kendi rizamla çıktıktan sonra ankara a life ozel hastaneye geldim 1 saat icinde sezeryan dogum yaptim 3.20 gece kizimi kuzagima aldim yeni yeni Agrilarim oluyor ama kizima kavuştuğum icin cok mutluyum ve çocuğum gayet saglikli dogdu sadece 2 defa kordana dolanmis dedi doktor benim hikayem boyle kizlar allahim herkese kolay dogum nasip etsin cidden sanci cekmek cok zormuş