Ecem4545 Doğum korkusu yüzünden resmen içimdeki çocuğu unuttum sanki organım gibi onu benden alınca yasayamiycakmisim gibi hissediyorum sizinde böyle oldu mu hiç
CeydaST Ecem4545 vakit yaklaştıkça ben de sezaryen olurum gibi geliyor ameliyattan korkuyorum 😂 ne yaşayacağımı bilmiyorum da belirsizlik hissini çok sevmiyorum. Rabbim hayırlısını versin
Balbebek012 Ecem4545 içini ferah tut adı dua et sürece hazırla kendini her şey geçiyor bebeği görünce ohh be diyorsun 🥰
Ecem4545 CeydaST benimde öyle işte odak noktam o oldu inşallah sağ salim ağrısız sizisiz geçiririz ilk olunca insan ne yapacağını bilmiyor
Virgohome Korkma koz bi anlık sadece sancı çekerken biraz sık dişini çocuk çıktıktan sonra iyiki doğurmuşum diyor insan korkma sürekli ayet oku ❣️
Ecem4545 Balbebek012 hazirliyamiyorum ki kendimi korkudan sürekli namaz kılıp zikir çekiyorum Allaha sığınıyorum Rabbım yardımcımız olsun insallah
CeydaST Ecem4545 hiç bir doğum birbirine benzemiyor ki hepsi yeni macera 😂😂 Allah can sağlığı ve sabır versin. En iyi zamanlar şimdi diyorlar. Biraz önce Bi post a denk geldim görebilirsen profilimden bak buradan önce yazdım. Başka şeylerden korkmaya başladım 😂