defneveannesii_ Günaydın😌 Kalça ve bacak ağrısı yaşayan arkadaşlar, nasıl bir uyku pozisyonuyla rahat ediyorsunuz? Benim sol kalçam ağrıyor üstüne yatmaya çalışıyorum ama olmuyor batıyor resmen. Ne önerirsiniz?
ElaytA defneveannesii_ u şeklinde hamile yastigi aldim onun sayesinde biraz daha rahat uyuyabiliyorum ondan öncesi felaket durumdaydim bende bide kalça kısmında romatizma var düşünün halimi 🥴
defneveannesii_ Rwerdst Günde 2 kez kullanıyorum ama hiçbir faydası yok. Magnezyum değerim güzel çıktı kanımda zaten
defneveannesii_ ElaytA Yaa çok geçmiş olsun🥺 ben de almayı düşünüyorum o yastıklardan, işe yarıyor mu önerir misin🙏🏻
defneveannesii_ Feyzaclk Evet o da olabilir ama çok yumuşak yerde yatmamak en iyisi kalkamıyorum sonra ben doğru düzgün 🥺
ElaytA defneveannesii_ ben çok memnunum gerçekten onunla rahat uyuyabiliyorum bazen eşim dio bana ver hayatta vermem o benim diyorum🤣🤣
defneveannesii_ ElaytA Ben de alıcam büyük ihtimalle geçen gün fizik tedavi doktoru önerdi bakalım alayım deneyeyim 🙈🙈🙈