Merhabalar, karnım sürekli taş gibi oluyor sadece uzandığım da belli aralıklarla yumuşuyor onun haricinde de o kadar sert ki. Benim yarın doktor kontrolüm var. Perşembe ise sezeryan icin gün aldım. Ama şu an bu karnımın sertliğinden dolayı o kadar korkuyorum ki. Bu doğum belirtisi mi. Bir de bir kaç saat önce bes altı kere vajinama bıçak saplanır gibi agrı girdi . Neler yapmalıyım? Doktor kontrolümü beklemeden acile mi gitmeliyim ?