Sonunda bende doğum hikayemle geldim kızlar. Cumartesi günü sabah ishal ve istifra ile uyandım ilk başta üşütme sandım (çünkü her gebede olan doğum öncesi temizlik aşkı bana erken vurmuştu bir gün önce evin bütün duvarlarını silmiştim)
Sonra kasıklarımda sancı hissetmeye başladım tansiyonumda çıkıyordu direk acile gittim evim hastaneye çok yakın. Nst takıldı sancılar çok sık geliyordu 4 cm açıklık vardı. Direk fakülteye sevk ettiler çünkü bebeğimde kalp ritim bozukluğu var ve normal doğum yapamaz demişlerdi. Fakülteye ilk geldiğimde açıklığımda olduğu için müdahale etmediler açıklığının artmasını beklediler 8 saat sancı çektim ama açılma hiç artmadı bebek çok güçsğzdğ aşağıya baskı yapamıyordu kalp atışları düşmeye başlayınca sancı kesici yapmaya başladılar aynı zamanda ciğer geliştirici yapılmaya başlandı. Dün sabah yine sancıyla uyandım nst de sancılar çok düzenliydi ve sancı kesme ilaçları etki göstermiyordu. Sonra bi nst daha çektiler bebeğimin kalp atışları azalmaya başlamış beni apar topar sezeryana aldılar. İğne yapılırken çok korktum çünkü hiç beklemediğim bir anda ameliyathamedeydim ve içerisi çok kalabalıktı elim ayağım titriyordu yarım saat sonra kızımın azıcık sesini duydum sonra direk küveze aldılar gece kalkıp yürüdüm hiç ağrım yok diyebilirim spinal anestezi oldum. Kızıma kavuşmayı bekliyorum küvezden çıkıp kollarıma gelse keşke darısı başınıza