Esra_annee doktorlar bebegine zarar vericek bisey yapmazlar canım.
Ona göre ilaçlar veriyolardır . Enfeksiyon bebege cok zararlı , erken dogumu bile tetikliyo. Doktorun onay vermisse için rahat olsun , korkma. İnsallah Allahın izniyle biseycik olmaz sap sağlim alırsın bebegini kucagına 🌸