aysnrsoylu Spinal anestezi ile sezeryan oldum ve 24 saat sonra şiddetli baş agrım başladı, kahve içmemi söylediler, sürekli içtim ama hiç etki etmedi başım ve boyun kısmım çok fena agrıyor. Bu durumu yaşayan varmı ne zaman ve nasıl geçecek baş agrım.
Tiiffany aysnrsoylu ben yasamadım doktor agrıyabılır kahve çikolata ye iç demişti ama tüketmedim. Bitter çikolata yediniz mi? Hemsireler Agrı kesici yapıyor mu?
Myasminn aysnrsoylu Doğumun ikinci günü başlayıp 5-6 gün süren baş ağrım olmuştu. Ağrı kesici içtim ama emziren annelere yazılan malum ilaç pek bir işe yaramadı, kendiliğinden geçene kadar sabretmiştim.
cahillesohbetikestim aysnrsoylu bitter çikolata tüketebilirsiniz hiç geçmezse doktora gidip bir ağrı kesici isteyin
Egeminannesi aysnrsoylu valla o bende de olmuştu kafamı çok donderrdim glba ameliyat sırasında ya da anestezi den hiç bı çaresini bulamadım halamlar hep masaj yaptı bı zaman kafamı duvara vurasim gelmişti ama geçecek merak etme
Mucizelerim1 Benim 3 gün sonra başlayıp 5 gün devam etmişti. Ama tabi herkesin farklı olabilir. Kilom çoktu benim ilaç miktarıda hayliyle fazla verilmiştir. Ama ölücem sanmıştım lohusa piskolojisi ile sabredin gerekli tedavilerle geçene kadar bekleyin. Rabbim şifanızı versin. Bana sadece damardan aldığım parol flakon fayda ediyordu. Eşim sağlıkçı olduğu için evde takıyorduk sürekli. Sanatavsiyem o olabilir. Bebeğini bu süre zarfında düşenemeyebilirsin ben çok ağlamıştım ilgilenemiyorum diye. Ama geçicek..
aysnrsoylu Mucizelerim1 bu yüzden biran önce geçsin istiyorum ki bebegimle ilgilenmek çok zor geliyor yoksa başım patlayacak gibi kalkıp emzirmekte bile güçlük çekiyorum, acile gitsem bana da verirler mi damardan
aysnrsoylu Tiiffany hastanedeyken yapmışlardı ama o zaman agrı bişey yoktu tabi, evde de parol ve buforen kullanıylrum 4 saat ara ile, çokta fayda etmiyor tabi
Nanelimonn Bu belden uyusturma amelıyatları hep aynı sanırım.ben dogum yapmadım ama başka bır amelıyat gecırdım ve belımden uyusturuldum.amelıyattan sonrakı 2.gün basladı bır enseden başa yayılan agrı ama duramıyorum agrıdan felaket bısey ne yatabılıyorsun ne kalkabılıyorsun.10 gune yakın çektırdı benı bu agrı😣 sızede rabbım sıfa versın