Kızlar selam 37+5 hamileyim karnımda bı ağrı var sanki ufak bı hazımsızlık yasiyomusum gibi bir ağrı dolanıyor. Acaba sancı mı bazen ara ara alt kismimda da bı sancimsi bişey hissediyorum bebiş te hareketli gibi nişan ya da su gelişi yok ne tavsiye edersiniz sizce doğum mu yoksa yalancı kasılma mı