Meryemim bence gereksiz.bebek emzik tutucakmı bilmiyorsunuz bi kere.benim oglum denedigim 5 ,6 emzikten sonra birini begenip tutabilmisti.hadi o emzigi tuttu diyelim 3.aydan sonra oral dönem basliyor o emzigin her tarafini agzina sokucak tası falan cıkıp agzina kacabilir.bir de 50 ,60 lira fiyat biçmişler. Onu alana kadar aventin anne memesine benzeyen emzigini alırım .tabi bu benim fikrim kimisi süslü ya bi köşede dursada almış olayım diye alıyor.