Sütünüz varsa hemen mamaya sarılmayın, sütünüzü sağın sağdığınız sütten gece uykusundan önce içinize sinen bir biberonla verin hem emme refleksi gelişir hem tok uyur. Benim bebeğim 35 haftalık doğdu emme refleksi yoktu o gelişene kadar biz de böyleydik ağzı minicikti göğüs ucumu tutamıyordu 10 güne tam oturuyor düzen. Hatta sonra göğsünüzü sürekli boşalttığıniçin süt bile birikmeyecek ☺️ ama her şey sabır, sakin olun bebeğin çok ağlaması durumunda ağlarken emzirmeye çalışmayın. Günde 5 dk emzik verebilirsiniz emme refleksi gelişsin çenesi kuvvetlensin diye. Ben emerken çenesinin altına masaj yaptım öne doğru yutkunmasını sağlıyordu(nazikçe). Çocuğu 45 derecelik açıyla emzirin yani yatıyor gibi olmasın. Bir de göğüs ucunuzu makas gibi sıkın ki çenesine değip baskı yapmasın hem de ilk gelen süt tazyikli olduğu için boğazlarına kaçıyor onu engeller. İnşallah her şey düzene girecek sadece biraz sabırlı olun.