1Bebegimiz ben de çok hasta olmuştum gebeliğimin ilk ayında infulanza virüsü olmuştum doktorum ilk günler sadece parol serum yapıyodu sonra git gide kötü olduğumu görüp biz böyle durumlarda eksi artı yönüne bakıyoruz eğer antibiyotik almazsan bebeğe eksi yön olarak gidecek bu hastalık diye vermişti ve kullandım benim çevremde de kullanana var