Kbr-23 Kızlar suyum geldi 37+0im dua edin sağ salim bebişimi kucağıma alabileyim çok hazırlıksız yakalandım 🥺
Gulsen20 Kbr-23 yaaa Sag saglim inşallah canim Endişelenme iyi olur herşey Benimki 39 haftalik oldu 40 olucak gelmek bile istemiyor 😁♥️
ArvenMom Kbr-23 hayırlı doğumlar benimde suyum gelmişti 35 haftada çok hazırlıksız yakalanmıştım ama 11 günlük olduk bile şükür darısı sana canım 🩷🌸
ArvenMom Kbr-23 3 hafta gelişim geriliği vardı kızımda ama küveze girmedik şükür öyle düşünme iyi düşün ki iyi olsun