Dilan00- 32+1 olduk iki üç gündür sol elimde ağrı ve uyuşma var aynı şekilde kolumda da sol tarafa yatmaya çalışıyorum genelde acaba ondan mı başına gelen var mı ?
Beyazeller Dilan00- bende 32 yim , uyandım ve sol elim hafif şiş ve uyusuktu . Midem yanıyor ve bulanıyor şuan çok kötüyüm ya
Dilan00- Beyazeller mide yanması hamileliğin başından beri devam ediyor bulantılar da başa dönüyor sanırım benim de bi kaç gündür başladı 😑
Tugcekrkya 31 haftalığım bendede sağ elde şişlik oldu bugun. Bebiş kıyafetleri yıkayıp her boş zamanımda ütü yapıyorum sanırım o yüzden ödem oluştu artık