Elif-kurt25 Kızlar bugünden beri garip bi ağrı var hem kasiklarda hemde asagi tarafta arada bir sancı vuruyo hele yerimden kalkınca zor yürüyorum bide bebek sol tarafa toplanıyo hep hareket halinde bide çözemedim 🥺🥺🥺😔
Nevabus Elif-kurt25 bn de bu şikayetlerle geldim yatış verdiler, sancim olduğu için gidin bir nst çektirin
svm9 Merhabalar bende 35+1 deyim benimde aynı şekilde kasıklarımın orada karnımın altında yanma ve ağrılarım var bunun nedeni nedir yardımcı olur musunuz 😊
EsiraK 32+3 deyim bebek aşağı tarafımı acıtıyor sanki cimlikliyor onu yaparken yürümekte çok aşırı zorluyor nedenini bilen var mı kasik ağrısı değil bildiigin cimcikliyor içeriden 😄