Semanurkcbs
1-) 6-7 saat sonra yemek yemiştim canm ben ilk hafif sıvı şeyler gaz çıkardıktan sonra ekmek türüne geçebilirsin abartmadan
2-)bebek her istediğinde emzir demişlerdi bana en geç 2 saate bı
3-) sezeyan için kesinlikle yanına mutlaka Ufak bı ketıl al sade sert neskafe de al ve yeme içme yasağın kalkınca sert neskafe iç canm daha çabuk toparliyosun ve anasteziyi de atmani sagliyor
4-)alt üst pijama götürmüştüm ben ama mutlaka çok bol olsun örneğin şuan m beden giyiyosan xl götür ve pijama altin mutlaka yüksek bel olsun ki yara yerine denk gelmesin lastiği yoksa ağrı yapar ha birde deplend de al mütlaka yanına çok rahat oluyo
7 byuk ay önce spnial sezeyan oldm ama ameliyatin yarısında ağrıyi hissedip bağırdım için o esnada genel anestezi almak zorunda kaldm acilen yani hem spnial anestezi hemde genel anestezi almış oldm başka sorun varsa sorabilirsin canm