naneliseker_ Hiç sanmıyorum gebelik olacağını ama yaşayan belki anlar. Adet sancılarımda var, gölge çıkmış yinede sorayım sizce var mı? Adetime 6 gün kaldı…
Sibelsibos naneliseker_ benim 3 tane aynı böyle aynı gün yaptım 5 dakka içinde çıkmadı ama işte yinede umut ettim seninkinden dahada belirgindi üstelik sonuç negatif
asyaa11 canım çizgi var ama adetime 6 gün var diyorsun.Erken gebelik testi olsa ihtimal verirdim ama bu testlerde 6gün kala beli olması biraz zor bence erken gebelik testi yap kesin sonuç.
naneliseker_ asyaa11 kuzu bende erken hep yanılttı kasetler doğruydu diye aldım. Geçmişteki gebeligimsw yani. Ama erkenden denerim sanırım umutsuz heyecan yaptım 😀
ArvenMom naneliseker_ 5 dk içinde çıkan sonuçlar doğru gerisi baz alınmaz kan sonucu vermen en mantıklısı olur
Aysemert12 naneliseker_ yarın erken gebelik testinden de yapın hatta dayanabilirseniz üç dört gün sonra kan testi verin
naneliseker_ Aysemert12 bendeki sabirsizlik. Şuan bile yapmam hata erken ama, gölgeyi görünce ürperdim. Yarın test alayım en iyisi salı yaparım:)