Busenl
Suyu fazla, kafası büyük, iri bebek, sen cok kg almıssın şekerin olabilir, cocuk ölebilir Her gittigimde tersliyordu. (Özel hastaneydi) Bi doktor böyle demişti psikolojimi bozmustı onun yüzünden bi cok doktora gozukmustum. Şükür dedigi gibide hiç bişey olmadi. Zaten onuda bıraktım Allahın manyağı 🙄