Cumartrsi günü tüm gün boyunca temizlik, yemek gibi işlerle geçti çok da yürüdük eşimle. Eve gelince akıntı yavaş yavaş artmaya ve kanlı hale gelmeye başladı. Pazartesi günü planlı sezeryan randevum olduğu için çok önemsemedim dinlenince geçer diye uyudum. Ancak bu sabah 7 gibi uykumdan karın ağrısı sebebiyle uyandım lavaboya gittiğimde ise akıntı oldukça sıvı ve kanlıydı. Saate bakarak dakika tuttum ve çok düzenli geliyordu sancılar. 10 dakikada bire düşünce saat 10 da hasteneye geldik. Açılma 2 cm di yine 2 haftadır olduğu gibi ancak nst de sancı çok yüksek çıktı. Eve gönderiler duşumu aldım yemek yedim ve artık saat 17.00 de 2 dakikada bire düşünce geri geldik hastaneye. Suni sancı vermediler bu kadar sancıya açılma olmadıysa faydası olmaz diye. Hemen sezeryana aldılar belden spinal anestezi yaptılar . Hemen uyuşma oldu bacaklarımda bebek 10 dk da çıktı hemen yanıma getirip temas yaptırdılar ve onca sancı bi anda silindi hafızamdan :) sonrasında bebek odaya çıktı benim dikişlerimi tamamladılar. Narkozdan dolayı mide bulantısı oluyor ama geçti şimdi. Saat başı yürümeye çalışıyorum bolca da meyve suyu içiyorum dikiş yerleri çok sızlıyor hareket etmek çok zor ama ağrı kesici verdiklerinde bi nebze iyi geliyor