38+2 haftalığım her sabah ve her akşam uyumadan önce süt içerim. Dün bir koli küçük kutu süt aldık bimden. Ve sabah karnımın kazınmasına uyanıp bir kutu içip tekrar uyudum. Şimdi tekrardan midem kazınınca bir kutu aldım tam sonuna geldim ki gözüm son tüketim tarihine çarptı. 05.05.2023 yazıyor yaniii geçmişş sizce bir şey olur mu? 3 yaşındaki oğlumda ikindi vakti bir kutu içti.