Seyma18 Kızlar bugün 39+2 olduk. Sabahtan beri vajinada aşırı derecede baskı hissediyorum şimdi süresi 12-15 dk arası değişiyor. Belime de arada ağrı giriyor. Doğum belirtisi mi ?
Rabia07 Seyma18 bende Burda bekleyeyim 39 olduk bacak aramda çok baskı bar yürüyemiyorum belimden gelen ağrı var
Seyma18 Rabia07 benimde ağrılarım şiddetlendi ve nişanımda geldi dayanabiliyorum şuan artarsa gideceğiz hastaneye
Seyma18 Rabia07 benimde baya artmıştı acile gittik 1cm açılma varmış sancimda çok çıkmadı doktor istersen yarısını yapalım ama sabah nst çekeriz dedi bende evdeym ara ara siddetleniyor kasiklarimda
Seyma18 Rabia07 olabilir bence herkesin gelecek diye birşey yok bazılarının da direk suyu gelebiliyor