Kayra07 Hanımlar merhaba Karpal Tünel sendromu oldum. Sağ elimin işaret, orta,yüzük parmağında hissizlik oluştu. Bunu yaşayan hamileler var mı sonrasında geçti mi? Lütfen yazar mısınız? Bu durum çok rahatsız edici
Sevval0308 Kayra07 benimde 28 den beri böyle şuan 32 yiz hele ki geceleri :(( kilolu olduğum için doktorum.ona.bagladi ama bence karpal tünel sendromu:/
Ndkr Kayra07 34 haftalığım 3 4 gündür sağ elimin parmak uçları çok uyuşuyor ve çok uzun süre geçmiyor ne yapmak lazım diye bakıyorum çözüm yok nette normal olduğu ödemden kaynaklandığı yazıyordu yarın kontrolüm var soracağım doğumdan sonra geçiyor diyorlar
ArvenMom Kayra07 uzun süre yaşadım doğurdum 10 gün oldu ve geçti merak etme geçiyor buz kompleksi uygula iyi geliyor biraz ve ellerini hareket ettir egzersizleri var oda iyi gelir
Kayra07 Sevval0308 uyuyamadığım için buraya girip sordum o kadar beter bir şey ki özellikle dediğiniz gibi geceleri . Benim kilo sorunum da yok 36+6 haftalığız 2 haftadır böyleyim. Umarım geçicidir aşırı canımı sıkmaya başladı bu durum 😬
Sevval0308 Kayra07 Teşekkür ederim size de geçmiş olsun 🥰gebelik okulunda ki fizyoterapistim sürekli.yukari kaldır hareket ettir ve yatarken de dümdüz bırak demişti
Kayra07 ArvenMom çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız. Geçsin de doğana kadar yapılması gerekenleri yaparım 🥹
Nazlicannn196 Kayra07 hamileliğimden öncede vardı halada var bazen hiç yok gibi bazen artıyor medikalden tens cihazı alıp o bölgeye uygulayın bir kaç kullanıma uzun vadeli olarak geçiriyor ama dikkatli olun çok fazla kolunuzu yormayın başka da çözümü yok zaten hamilelikten önce fizik tedavisi bile gördüm tekrar eden bir durum
Kayra07 Nazlicannn196 çok geçmiş olsun. Tamam dediklerinizi uygulayacağım. Benim daha önce böyle bir durumum yoktu. Hamilelikle beraber ortaya çıktı