Moon_light Kizlar dogumdan once mi odeme yapiliyor sonra mi ? Cunku hastane odeme aliniyor demisti diye hatirliyorum gece gece aklima girdi 😅
tunasmom Moon_light Her hastanenin politikası farklı ama genelde önce alınıyor, çıkıştada ekstra bir şeyler varsa kontrol edilip öyle taburcu ediliyor 🙂
Estmom Doğum paketi alırsan hastaneden önden ödeme yapman gerekir ama normal şekilde gidip yatışın yapılırsa ( en azından benim gittiğim hastanede öyle ) çıkışta ödeme alınıyor bütün tetkikler yapıldıktan sonra yani
bitterciko Moon_light yok paket almadık . Bende acilden girdim aslında ama doğum şekli belliydi . Sonradan anne bebek odasına çevirdik odayı oğlum küvözde kaldı bende hastanede kaldım bu süreçte bunları ekstra ödemiştim