begede Merhaba kızlar🥰 37+5im doğuma dair bir belirtim yok. Bebek hareketleri doğum yaklaşırken azalır dediler benim tam tersi çok hareketli sürekli oynuyor acaba içerde mutlu da gelmek mi istemiyor 🤣 sizlerin ne durumda
Ezgi0755 begede benimde 37+5 hareketleri yerleri daraldığı ve büyüdükleri için bizler daha çok hissediyormuşuz Bana doktorum böyle dedi canım