Merhaba kizlar. 10 haftalık hamileyim. Bundan 3 ay öncesinde mantar enfeksiyonu oldu. Fitil krem hap ne varsa kullandım geçiyor aradan zaman geçip tekrarlıyordu. Simdi hamileyim ve tekrarlandi. Nasil kurtulacağım o kadar dikkat ediyorum ama bu durumu yaşayan var mı . Doğuma kadar gecmesse diye korkuyorum :(