Happybabyyyy Kızlar 37+5 teyim akıntım fazlalaştı sümüksü akıntım var parçalı açık yeşilimsi bebek aşağı vurdukça da su gibi az az akıntım oluyor sizce su geliyor olabilir mi yani birden gelen bişey mi yavaş yavaş gelme durumu var mı
Minnaklar Happybabyyyy akıntı senin dediğin suyun gelseydi ayni idararını yapıyorsun gibi akar birden akar durmaz
Happybabyyyy Minnaklar bu kadar akıntı da normal değildir heralde dimi 3 4 saatte bir çamaşır değiştiriyorum
Happybabyyyy Nagihanbayrktr ay iyi bari hayırlısıyla bi doğursaydık o öyle miydi bu böyle miydi derken 😂😂
Minnaklar Happybabyyyy canım normal ben kızımı dogum yapmadan evde suyum geldi aynı altına idrar yapıyoemussun gibi suyun gelmiş olsa sancında baslar soyle dusun su içmek için muslugu acıyorsun su nasıl yogun bir sekile akıyor suyun gelmeside oyle bir sey bende gunde 5 6 defa degiltşriyorum akıntı seninki normal bir sey suan ikinci gebeligim bugun 24 haftalık olduk benimde takıntım var dediğin gibi su gelmesi farklı bir sey
ggunesraa Gaz çıkar gibi olup akıntı geldiği bile oldu bugun doktora sordum bi normal dedi birde enfeksiyondanda olur dedi