Mrymcngzll Kızlar eşimin doğum günü 3ay sonra baba olacak bununla ilgili pasta üstü sözü onerirmisiniz?
beyzacmvrc Mrymcngzll bu seneki doğum gününde yanında olamasamda yakinds kucağında olup iyi ki benim babamsin der gibi gülümseyecegim iyi ki doğdun babacigim yazabilirsin bir bebek zibininds görmüştüm ☺️
anneolmakzoramagulusuyeter_ Mrymcngzll senin en değerlin ailendir aslanım diye bı söz yazan olmuştu 😁